כל מה שחדש בעולם האסתטיקה

חידוש עור הפנים באמצעות פילינג – מה מעולם לא סיפרו לכם?

גברים רבים מתעניינים לגבי טיפולים שונים לחידוש עור הפנים, מאחר ואין ספק כי העור מהווה את הסימן הראשוני לתחילת תהליך ההזדקנות.

 

רבים מעוניינים לדחות ככל הניתן את המראה העייף והמבוגר, לכן רק הגיוני לחדש את עור הפנים ולעודד את היווצרות האלסטין והקולגן, האחראיים על חידוש תאי העור ועל יצירת עור מתוח וגמיש יותר.

 

באמצעות פילינג ניתן לחדש את עור הפנים וליהנות ממראה רענן וצעיר יותר. הטיפול יתרום ליצירת עור אחיד, מאחר והפילינג מסייע בטיפול בצלקות, צלקות אקנה, קמטים וקמטוטים, עור עייף וחסר חיוניות, פיגמנטציה וכהויות שונות, באמצעות חידוש תאי העור.

 

חידוש עור הפנים באמצעות פילינג

 

חידוש עור הפנים באמצעות פילינג – מה כדאי לדעת מראש?

אומנם ניתן היום למצוא בשוק מגוון רחב של טיפולי פילינג שונים, אך כדאי לזכור כי ישנו הבדל בין פילינג המבוסס על רכיבים כימיים שונים, לבין פילינג המבוסס על צמחי מרפא.

 

כמו כן, ישנו הבדל בין הפילינג הפשוט והבסיסי המתאים לשימוש ביתי, לבין טיפול פילינג מקצועי הניתן בקליניקה מקצועית ואמינה.

 

הפילינג הירוק המקורי מבית ד״ר שראמק הינו פילינג צמחי מרפא, המחזיק בוותק וניסיון של 60 שנה בחידוש תאי העור. מדובר על פילינג טבעי, המשפר את מראה העור ומסייע לטפל בבעיות עור שונות.

 

הפילינג מיועד לשימוש בקליניקות מקצועיות, מאחר והוא מצריך ידע וניסיון של אנשי מקצוע מוסמכים. ניתן לבחור מבין שלושה סוגי פילינג שונים, בהתאם לסוג ולמצב העור שלכם.

 

 

פילינג ירוק – למי זה יכול להתאים?

הפילינג הירוק הינו פילינג טבעי וצמחי, שאינו מכיל כימיקליים. הפילינג פותח בבית ד״ר שראמק באופן דרמטולוגי, במטרה לספק פתרון יעיל ומקצועי לבעיות עור שונות וכמובן לצורך שיפור מרקם ונראות עור הפנים שלכם.

 

הפילינג הקלאסי נועד לחידוש העור, באמצעות החדרת תערובת צמחית לתוך העור על ידי עיסוי מקצועי. הפילינג משפר את זרימת הדם ואספקת החמצן לפנים ומאפשר להזין את העור שלכם בכל החומרים הנדרשים עבורו.

 

טיפול זה מתאים לאנשים הסובלים מסבוריאה, נקבוביות מוגדלות, צלקות, קמטים וקמטוטים, נזקי שמש, פיגמנטציה ועור שומני. אופציה נוספת, היא המרצה של התחדשות העור, ללא אפקט פילינג.

 

טיפול מסוג זה עושה שימוש בצמחים טבעיים, לצורך הזרמת הדם ולשיפור מרקם העור, ללא פילינג. הטיפול מתאים לבעלי עור רגיש, הסובלים מתופעות של הזדקנות העור, פיגמנטציה וצלקות.

 

הטיפול השלישי נועד להמריץ את הרעננות, ללא אפקט פילינג. טיפול זה מתאים גם כן לבעלי עור רגיש יותר, שאינו מותאם לפילינג. הטיפול מבטיח עור זוהר ורענן יותר.

 

אנו בשגב קליניק נשמח לספק לכם טיפול חידוש עור הפנים באמצעות פילינג. אנו קליניקת בוטיק ייחודית שמתמחה בגברים, המספקת טיפולים חדשניים ויעילים, לצד שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך וצוות רופאים ומטפלים ברמה הגבוהה ביותר. אצלנו תמצאו יחס אישי ומקצועי, לצד התאמת סוג הטיפול המתאים ביותר עבורכם. לקבלת פרטים נוספים ולתיאום תור, צרו קשר!

 

דבר איתנו

נשמח לענות על כל שאלה ולתאם פגישת ייעוץ אצלנו בקליניקה
אנא מלאו את טופס - דבר איתנו