כל מה שחדש בעולם האסתטיקה

מתיחת צוואר ללא ניתוח

גברים רבים מתעניינים היום לגבי טיפול מתיחת צוואר ללא ניתוח. העור שלנו מתבגר יחד עמנו, דבר שגורם לו לצנוח ולהתקמט עם השנים.

 

גברים רבים סובלים מהתופעה, המעניקה להם מראה מבוגר ועייף יותר. אך חשוב לזכור כי היום בזכות התפתחות הטכנולוגיה תוכלו למתוח ולהחליק את עור הצוואר שלכם, על מנת לחזור בזמן וליהנות מצוואר במראה צעיר ורענן יותר.

 

היום כבר אין שום צורך לעבור מתיחת צוואר כירורגית, המצריכה הרדמה כללית, החלמה ארוכה ותופעות לוואי לא נעימות. כל אחד יכול להצעיר את הצוואר שלו ולשפר את דימוי הגוף בזכות פלאי הטכנולוגיה.

 

 

מתיחת צוואר ללא ניתוח

 

טיפול מתיחת צוואר ללא ניתוח לגברים – כי אין שום צורך לסבול

היום ישנם פתרונות רבים שיכולים לסייע לכם ליהנות מצוואר מתוח וצעיר יותר, מאחר והטכנולוגיה רק הולכת ומתפתחת. למשל, מכשיר ה- Ultraformer המבוסס על אנרגיית גלי אולטרסאונד יכול להחדיר את אנרגיית החום לתוך העור, מבלי לפגוע בתאי העור המצויים על פני השטח.

 

אנרגיית החום גורמת לכיווץ השרירים באזור הטיפול, דבר שמוביל להרמה ולהידוק של עור הצוואר. מעבר לכך, המכשיר מעודד את הגוף לייצר קולגן ואלסטין, דבר שתורם רבות לאיכות ולמראה של העור באזור.

 

טיפול מסוג זה יהיה אידיאלי לגברים שסובלים מצניחת עור קלה עד בינונית באזור הצוואר. ניתן לחזור על הטיפול לאחר שלושה חודשים, על מנת לשפר את התוצאה. מדובר על טיפול בטוח לחלוטין, שאורך כשעה ואינו גורם לתופעות לוואי.

 

ניתן להשתמש באלחוש מקומי במטרה להפחית את תחושת אי הנוחות במהלך הטיפול. התוצאות הראשוניות נראות כבר בסיום הטיפול, אך התוצאות הסופיות יופיעו לאחר כשלושה חודשים.

 

 

מתיחת צוואר ללא ניתוח  לגברים

 

מתיחת צוואר ללא ניתוח באמצעות גלי רדיו

אופציה נוספת להגיע לתוצאה של צוואר מתוח וצעיר יותר כוללת שימוש במכשיר ה- Morpheus 8 המבוסס על גלי רדיו. הטיפול מתאים לכל מי שסובל מקפלים, הידלדלות, צניחה ופגיעה באיכות עור הצוואר.

 

המכשיר משלב בין החדרת מחטים זעירות לתוך העור לבין החדרת גלי רדיו, המחממים את אזור הטיפול באופן נקודתי. החימום מעודד יצירת קולגן ואלסטין, המובילים למיצוק ומתיחת העור.

 

הטיפול מתמקד בשכבת הדרמיס של העור ולרוב יש צורך ב- 1 – 3 טיפולים עד להגעה לתוצאה האופטימלית ביותר. הטיפול יצור אפקט מתיחה מרשים וישפר את איכות העור. 

 

אנו בשגב קליניק נשמח לספק לכם טיפול מתיחת צוואר ללא ניתוח, על מנת להחזיר לכם את המראה הצעיר, הרענן והמתוח. אנו קליניקת בוטיק ייחודית, המתמחה בטיפולים אסתטיים לגברים.

 

קראו עוד: טיפולי בוטוקס לגבר

 

נשמח לספק לכם אבחון מקיף ולהתאים עבורכם תוכנית טיפול בהתאמה אישית. אנו מקפידים להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, כולל טיפול בהזרקות. ניתן להשתמש בחומצה פולילקטית (סקולפטרה), חומצה היאלורונית (פרופילו) או בסידן (רדיאס), בהתאם למצב העור שלכם. לקבלת ייעוץ על טיפול מתיחת צוואר ללא ניתוח לגברים ותיאום תור, צרו קשר!

 

דבר איתנו

נשמח לענות על כל שאלה ולתאם פגישת ייעוץ אצלנו בקליניקה
אנא מלאו את טופס - דבר איתנו