כל מה שחדש בעולם האסתטיקה

הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים

לייזר בישבן? לייזר במפשעות? לייזר בפי הטבעת? הסרת שיער ערווה לגבר? כאן תמצא את כל מה שחיפשת בנושא הסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים.

 

בואו נודה על האמת: 

 

גברים ישראלים הם שעירים, וכל עוד הם חיים בישראל החמה והלוהטת הרבה מהם סובלים מזיעה מרובה וריח גוף חריף באזורים אינטימיים כגון ישבן, גב תחתון, בית השחי ופי הטבעת. ולכן, למרות שזה עשוי להפתיע רבים מכם, הסרת שיער לגברים באזורים אינטימיים הולכת ונהיית נפוצה יותר ויותר בקרב גברים ישראלים.

 

 

למה יותר ויותר בוחרים בהסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים?

הסיבות להסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים מרובות, לעיתים מדובר בגברים שמתביישים ממראה לא אסתטי מול בן או בת הזוג במיטה, והצורך במראה נקי וחלק בישבן וסביב פי הטבעת הוא חלק מתחושת הביטחון שלהם במיטה.

 

לכן, אותם גברים מבקשים הסרת שיער במפשעה ובישבן.

 

במקרים אחרים מדובר בגברים שסובלים ממראה שיער לא אחיד,ושיעור יתר בישבן או גברים שעברו הסרת שיער מוצלחת בגב ובכתפיים, אך בישבן משום מה חששו ואז יש להם מראה מוזר ולא טבעי, של שיער שמתחיל לצמוח רק מקו מסוים בתחתית הגב.

 

פתרון של לייזר בישבן הוא המתאים ביותר עבורם.

 

בהמשך ניתן לראות שחיינים, חובבי ספורט ימי, שחקני כדורעף חופים או פשוט כאלה שאוהבים לחיות בבריכה כל הקיץ, גברים אלו מבקשים להרגיש חופשיים ונינוחים יותר עם בגדי ים מסוג סליפ (תחתון) ולכן מבקשים לעשות לייזר במפשעות, או בגדי ים מסוג מכנסונים קצרים צמודים בגזרה נמוכה שחושפת את הגב התחתון, ובישיבה גם את אזור המפשעות והם מבקשים לעשות לייזר בישבן ולדלל את שיער הערווה שלהם. 

 

 

 

לבסוף יש את הגברים שהם פשוט בעלי מודעות אסתטית גבוהה, אלו מעוניינים להרגיש נקיים וחלקים ולהפחית את ריח הגוף ואי הנעימות המלווה לסבך שיער סמיך ועבה המביא עימו ריח רע, חוסר באוורור של העור, זיעה מרובה ואף גירוד, פצעונים ושפשפות במקרים מסוימים.

 

להם אנו מציעים תוכנית כוללת של דילול שיער לגברים למראה טבעי ואסתטי יותר או הסרת שיער באזורים אינטימיים לגבר לצמיתות.

 

כך או כך להכל יש פתרון והיום יותר מתמיד אפשר לבחור גם את כמות השיער הסופי הרצוי, מה שמביא הרבה יותר גברים לביצוע התהליך מאשר בעבר, לאור החשש שייראו חלקים ונשיים מדי. 

 

נפרדים מהשיטות הישנות ונהנים מדור חדש של הסרות שיער בשיטה נעימה, ובמומחיות טכנולוגית גבוהה

 

פעם היו שיטות שונות להסרת שיער כמו למשל בשעווה, אך זה היה מלווה בכאבים נוראיים, והצריך אקרובטיקה של ממש מצד המטפל.

 

גם גילוח שהיום כבר אינו מומלץ כי הוא מעודד צמיחה עבה וגסה יותר וגם השיער צומח יום אחרי בצורה עוקצנית וגורם לפצעונים מציקים.

 

לבסוף נזכיר את  ההסרה במשחות שאמנם מסייעות לטווח זמן קצר אך לא נותנות פתרון מלא וגורמות לגרד ואדמומיות כשמתחילה צמיחה. 

 

 

הטכנולוגיה ניצחה! הסרת שיער בלייזר לגברים היא השיטה הפופולרית והבטוחה ביותר

היום המצב שונה וטכנולוגיית הלייזר שנכנסה וכבשה תחילה את הנשים עושה את צעדיה בענק וגורמת ליותר ויותר גברים להרגיש בטוח ולהנות מתוצאות מטורפות שלא משאירות אפילו גבר אחד לא מרוצה.

 

הסרת שיער בלייזר לגברים היא השיטה המתקדמת והאיכותית להסרת שיער באזורים אינטימיים כגון ישבן, פי הטבעת, מפשעות ואזורים אינטימיים נוספים. לא רק שניתן להסיר את השיער לצמיתות ניתן גם לדלל ולהגיע לתוצאה טבעית וגברית נאה ששומרת על השיער ורק מפחיתה את צפיפותו. 

 

בנוסף הסרת שיער בלייזר מסייעת גם בהעלמת פצעונים וגרד קבוע שנגרם מזיעה וחוסר אוורור שנוצר מצפיפות השיער במקום.

 

אז למה לעשות הסרת שיער בלייזר דווקא אצלנו? השיטה הייחודית והמתקדמת בשגב קליניק מתאימה לך בדיוק

 

שגב קליניק מציעה למטופליה יתרונות רבים:

ראשית התאמה בתדירות הטיפולים: בעוד שמכונים אחרים מציעים חבילות טיפול בלייזר בצורת מינוי עם מועדים קבועים (כל חודשיים) בשגב קליניק אנו מתאימים את הטיפול לסוג השיערה.

 

יש גברים שיידרשו להגיע בתדירות גבוהה ויש כאלה שפחות, הכל תלוי בעובי ובסוג השיערה, אין פה פס יצור קבוע אלא התאמה אישית למטופל

 

שנית ההסרה מתבצעת בנינוחות שיא ומינימום כאב: טכנולוגיית הלייזר שאנו משתמשים בה מתהדרת בידית קרח ייחודית שמנעימה את הטיפול ומשכחת את השפעתה של קרן הלייזר על העור.

 

המטופל חש בעיקצוץ קליל שנעלם כבר מהטיפול השני. בכך אנו מצליחים לעבוד עם עוצמה גבוהה מאוד ולהשיג תוצאות בזמן קצר וללא כוויות.

 

וכמובן נינוחות: אצלנו תוכל לבחור מי אתה רוצה שיטפל בך גבר או אישה. גברים רבים חשים מבוכה כאשר אישה מטפלת בהם, ולהפך גברים אחרים חשים מבוכה שגבר עושה זאת.

 

אנו כאן כדי להפחית עבורך מבוכה, לענות על כל החששות ולבצע לך את הטיפול בצורה הכי טובה עבורך.

 

יתרונות נוספים בהסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים אצלנו

יתרון נוסף הוא העובדה שאנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת יותר: בשוק קיימות טכנולוגיות לייזר נוספות, אך מכיוון שעוצמתן נמוכה יותר מטופלים רבים מגיעים לסדרת טיפולים אך לא רואים תוצאות וחשים אכזבה.

 

בשגב קליניק יש טכנולוגיית לייזר חדשנית הפועלת בעוצמה גבוהה במיוחד ולכן אנו מצליחים להביא לתוצאות מדהימות כבר לאחר הטיפול הראשון. 

 

ולבסוף התמחות: אנו מטפלים במרפאתנו רק בגברים ולכן מחזיקים שיטות ומיומנויות שנועדו לטיפול בשיער עבה וגס כדבר שבשגרה. זה מה שאנו עושים כל יום כל היום ולכן אתה יכול להיות בטוח שמבינים אותך. ולא לחכות בתור עם עוד 3 נשים ואז לצפות לקבל משהו שמותאם לך. זה פשוט לא עובד כך. 

 

איך תוכל להתכונן לטיפול הסרת שיער בישבן?

יום לפני הטיפול שנקבע יש להתקלח ולסבן את הישבן ופי הטבעת עם סבון ולשטוף היטב. לאחר מכן יש לגלח את האזור בעדינות יתרה עם סכין חדשה בלבד ולהימנע מפציעות. במידה ויש פצע פתוח או שריטה לא נוכל לעבוד עם לייזר על אזור פגוע, יש לחכות להחלמה ולחזור על הפעולה מחדש.

 

ביום הטיפול יש להימנע מקיום יחסי מין (העשויים ליצור הפרשות שונות) ולהתקלח בשנית ממש טרם ההגעה לטיפול. עור נקי מבטיח עבודת לייזר איכותית ויעילה יותר.

 

זמני טיפול משוערים: הטיפול בפי הטבעת יכול לארוך כ 10 דק', בישבן כ 25 דק' ובמפשעות כ 15 דק'. 

 

 

אנו מאחלים לך טיפול מהנה ושמחים לענות על כל שאלה שנותרה לך בנושא.

לתיאום שיחה עם נציג וקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאר לנו פרטים>>

 

 

דבר איתנו

נשמח לענות על כל שאלה ולתאם פגישת ייעוץ אצלנו בקליניקה
אנא מלאו את טופס - דבר איתנו