כל מה שחדש בעולם האסתטיקה

איך עושים הלבנת שיניים במהירות וללא כאב?

שיטה בדוקה המשלבת הלבנת שיניים ביתית ומרפאתית.

מתעניינים לגבי הלבנת שיניים? אתם לא לבד. סגנון החיים הלחוץ של רובנו מצריך אותנו לשתיית קפה, עישון מוצרי טבק למיניהם ונשנושים ומשקאות (רוטב סויה, ביסלי, קולה ואפילו סודה) בעלי רכיבים כימיים המכילים פיגמנט שנדבק לאמייל השן. הללו משפיעים על השיניים וגורמים להצהבה, כתמים ופגיעה בעובי שכבת האמייל.

 

התוצאה: צבע דנטין צהבהב המשתקף ויוצר מראה לא מחמיא במיוחד….

 

ולא רק אלו מצהיבים את השיניים שלנו, גם הסטרס התמידי שגורם לרובנו לחיות על מסלול החיים המהיר, מביא למצב שבו אנחנו מצחצחים שיניים מעט מדי זמן, בטכניקה שגויה וללא חוט דנטלי - התוצאה חיידקים שיושבים על השן ומצהיבים אותה עוד יותר.

 

אנחנו יכולים להשתמש בתכשירים ביתיים שיש בהם מלבין שיניים שעושה מין קסם כזה שהופך שיניים ללבנות במחיר זול, אבל רובנו לא לוקחים בחשבון את ריכוז החמצן הגבוה שיש בתכשירים אלו והנזק העתידי שהדבר יוצר לשיניים. 

 

בסופו של דבר הגוון של השיניים מושפע משני גורמים: 

 

אימייל שהוא כמו שמשת מכונית שקופה על השן בעלת צבע לבנבן, ושכבה עבה של דנטין שבאופן טבעי יש לה צבע צהוב כהה. 

ככל שהשמשה עבה יותר כך רואים פחות מהבלאגן הצהוב של השן שלמטה.

כל פגיעה בזגוגית הזו (אמייל השן) גורם לצהוב הטבעי להתבלט ולהרים את הראש.

 

אז מה עושים?

הלבנת שיניים בטיפול מקצועי מרפאתי בשיטת ננו טכנולוגיה. ההלבנה שנעשית באמצעות חלקיקי ננו החודרים בקלות דרך הפריזמה הפתוחה של האמייל (השמשה) ואוטמים את צינורות הטובולי בדנטין ובכך מונעים את הרגישות הדנטלית.

 

השימוש בננו חלקיקים מאפשרים פיזור חומר על פני שטח נרחב במיוחד ומאפשרים הלבנה אופטימלית ואחידה המבטיחה שיניים לבנות במראה טבעי. 

 

הלבנת שיניים

 

איך מתבצע טיפול הלבנת שיניים?

באמצעות מנורת לד המכוונת לשיני המטופל. ראשית תתבצע הכנה להלבנה באמצעות המנורה, לאחר מכן יימרח חומר ייחודי והמטופל יתבקש לשהות עימו כ 20 דק, לאחר מכן ייעשה שימוש נוסף במנורה.

 

בסיום הטיפול ינתנו למטופל מדבקות מיוחדות אותן יצטרך להדביק על השיניים למשך שעה יום כן יום לא במשך השבוע שלאחר הטיפול.

 

עוד סיבות שבגללן החלטנו להביא הלבנת שיניים בשיטה זו הזו לשגב קליניק:

1. נוחות הטיפול: למטופל מונחת קסדה נעימה ולא מאיימת המכילה אוזניות וחיבור לנייד, כך שאפשר לשמוע מוזיקה ולהתרגע תוך כדי הטיפול.

2. משך זמן ההלבנה: תוצאות ההלבנה מחזיקות מעמד למשך כשנה וחצי - שנתיים. תלוי בהרגלי האכילה של המטופל, הימנעות מעישון כבד ותיית קפה מרובה תסייע למשך האפקט.

3. תוצאות ידועות מראש: כבר בשלב הייעוץ תוכל להתרשם ממניפת צבעים אשר תצביע על הגוון המדויק שיתקבל לאחר הטיפול, תוכל להחליט אם להשקיע את הזמן והמשאבים או לא. הכל שקוף. 


4. מהיר, זבנג וגמרנו:
בניגוד לשיטות אחרות כאן מגיעים פעם אחת. שעה. וסיימנו. 


5. טיפול משלים בבריאות השן:
בתוך חומר ההלבנה משולב חומר הנקרא ObioGlass - זכוכית ביואקטיבית, המפחיתה רגישות יתר דנטלית.השימוש בחומר מבטל לחלוטין את הרגישויות והכאבים האופייניים להלבנות שיניים אחרות, הן במהלכן והן ביום או ביומיים שלאחר מכן.


6. תמיכה בתוצרת ישראל:
הלבנת שיניים מרפאתית ObioWhite היא פרי פיתוח ישראלי, אנחנו שמחים לתמוך ולעודד מוצרים כחול לבן אשר עומדים בסטנדרטים המחמירים של ענף האסתטיקה הרפואית.

 

לסיכום:

הלבנת שיניים בשיטה המתקדמת ביותר מחכה לך בשגב קליניק, ומבטיחה לך הלבנה של כ 8 גוונים, בשילוב טיפול תומך בבריאות השן. במהלך הטיפול תוכל להנות מנינוחות מלאה, ללא רגישות דנטלית ועם ידיעה ברורה של הגווון שיתקבל.

 

רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו לנו פרטים לשיחת ייעוץ התקשרו 077-724-2433

 

דבר איתנו

נשמח לענות על כל שאלה ולתאם פגישת ייעוץ אצלנו בקליניקה
אנא מלאו את טופס - דבר איתנו